2007年9月9日 星期日

強烈感覺

還有幾天你就五個月大啦!

現在的你~~~~~
學會了嬌嗲!
學會了扮野!
學會了口up up!
學會了掂玩具!
學會了轉身!


當媽媽我知道你是唐寶寶的時候,我沒有期望你學會了什麼?
我只希望每天能用心照顧你陪伴你成長?
只要每天能見到你進步我已心滿意足?
吾知點解愛你的感覺比起哥哥很強烈?很強烈?
我還堅持不需要爸爸幫手同你沖涼,餵奶,每次我都要自己親力親為?
而毎天晚上睡覺,只要一聽到你有任何聲音,我就不其然地彈起身看看你,攪到自己
好像過份緊張?有時還攪到自己連訓也不敢訓?
有時我都不禁問問自己,我是否真的偏心左呢?又或是係我真真正正第一次去湊BB
呢?又或是你是個特別的寶寶……………
可能可能我真係有都吾定!
不過我知道哥哥吾會怪我的,因為他已經長大了,還有他自己的一套?
現在的他時常指指點點,還教我如何湊弟弟?仲成個大人添?
 
 

沒有留言:

張貼留言