2007年10月6日 星期六

克服了

今天我出席大王子學校舉行成長的天空儀式!
因為大王子已委任為『抗逆大使』!
當然會有其他有份既學生和家長一起出席,大家互相認識一下?
而其中有位家長問我:「BB(希希)幾大呀」
我就話:「就嚟6個月」
佢又再講:「BB好細粒,我邊個邊個邊個好大隻架」
跟住我竟然咁答佢:「係呀!我BB係唐氏,所以係細粒d」
之後她沒有再出聲?
當時的我沒有吾開心,沒有嬲,不過吾知點解自己會咁講,而且仲好順口!
之前我還很擔心(帶小王子出街時)人吔究竟知吾知他是唐寶寶,岐視佢呢?
如果人吔又用d奇異眼光望佢,我又會點呢?
今天我好開心,因為呢d無謂既擔心我經已克服了!

沒有留言:

張貼留言