2008年1月8日 星期二

再次流淚了

寫了百幾篇網誌…
我昨晚不禁地由頭再睇過…
一路睇就一路地再次流下眼淚…
發覺原來自己真的寫得好感動…
因為自己的這份堅持 勇氣 努力 愛…
從前的我…
愛貪玩 愛扮靚 愛自由 也稱不上是個好媽媽…
今天的我…
真的令我改變了很多…
有時自己喺度諗如果上天早幾年賜給希希比我…
究竟我會否好似以家咁樣…
我諗自己真的未必做得到…
因為當其是的我是個工作狂…
而且也很熱愛這份工作…
我真的很慶幸…
上天在這個時候才賜給希希比我…
還記得初初的時候…
哥哥對我說…
媽咪 細佬係個正常bb…
他只不過學嘢慢 我吔慢慢教佢 同佢做訓練…
細佬一樣可以做得到…
他會係個最開心既bb…
因為爸爸 媽媽 哥哥都愛錫佢…
親愛的樂樂:
你這句說話媽媽我一直銘記在心中…

沒有留言:

張貼留言