2008年2月26日 星期二

實現了

親愛的樂樂:
媽媽我曾經應承過你,當你上了四年級,媽媽我會送飯比你.....
不用再學校訂飯了.....
但因為細佬的緣固,媽媽我說謊了,理由係......
雖然我知道你是明白的,但是你仍然多麼想的.....
因為你時常都在我身邊說,今日XX同學個飯盒好靚......
媽咪我好想你攞飯比我.....
其實我也清楚自己不太識煮野食,而且來來去去都係嗰幾樣.....
但見你這麼渴望.....
終於在08年2月開始實現了.....
而你每次放學後便第一時間告訴我.....
媽咪,今日個d飯送好好味呀.....
媽媽我聽後真的好開心!

沒有留言:

張貼留言