2008年12月6日 星期六

錫哂你

由細到大...
希希都很喜歡黐實哥哥...
哥哥行到邊他就跟到邊 ?????
而這位哥哥更任意比弟弟攪攪震...
這個指定動作,你倆定必天天發生...
媽媽覺得好好笑...

*********************************************
有一天~哥哥對媽媽我說:
哥哥:媽咪,我有d擔心bubu既智商有???歲...
媽媽:吾知喎,可能會同你以家差吾多啩...
哥哥:哦..................
媽媽:咁你長大後,你會照顧bubu嗎?
哥哥:我吾會,我一定會教識佢自己照顧自己...
                               但係,我會保護佢

媽媽聽後覺得好..................
錫哂你~哥哥

沒有留言:

張貼留言