2009年6月2日 星期二

牙科檢查

昨天帶希希去明愛醫院睇牙科...
等了個幾鐘...多此一舉 ?????
醫生問我為什麼「他」會轉介到來檢查 ?
我話 kwp 嗰邊幫我跟...
醫生說,其實不需要特登排牙科睇 ?
一般牙醫已經可以跟進希希情況...
( 吾係因為他是Down's 就要特別檢查,normal 都一樣要做呢樣野 )
而佢地只會做 d 嚴重及手術 ?
基本上希希係乖同合作,一般牙醫都可以同希希做口腔檢查...
他叫我不用浪費時間等...吹脹 ?
我問他 kwp 點解吾知 ?他說佢地冇呢科睇 ?
不過他都有同希希做檢查,希希一切正常...
還欠 4 隻牙未出 ?
醫生說男仔係遲出過女仔...不用擔心
今次無啦啦走了 2 暈...( 特登去排期 )
下年我會自己帶希希去一般牙醫檢查,快靚正...

沒有留言:

張貼留言