2009年9月29日 星期二

第二次化療...day 4~5

Day 4~
希希食得玩得...
醫生讚他好叻仔...
Day 5~
今天希希好攰,但都有胃口...
落埋第二隻X藥...
為期五天第二次化療...順利完成
出院了,yeah~
**************************************
回家後的希希,沖了涼...
隨即又睡過...
睡醒了...化療副作用即到 ?
又腹瀉,一個中又一次...
又冇胃口,食咩嘔咩...
連飲水都嘔返出嚟...
雖然好心痛...
但爸爸媽媽不斷同希希說...
吾驚吾驚?嘔哂去...有我地喺度...
他~好乖仔,全程冇喊過...
還用他燦爛的笑容...
對我們說~我撐得過...


我地既勇敢小bu...
真係好堅強,叻仔...


謝謝各位愛錫希希既你們, 再次謝謝你每天也到來為希希打氣,送上祝福...
給我既留言,支持...
我真係好感動,好感激...
我們家會繼續努力...
謝謝你們

沒有留言:

張貼留言