2011年2月18日 星期五

上學期...完。

不經不覺上學期已經完了...
在這個學期裡,媽媽覺得希希真係進步了很多...
但他在小肌肉和言語方面...
我們家仍需加陪努力...要為希希下多d功夫!
因為媽媽總覺得希希d手指吾得靈活,加上他又肉緊,又吾肯放鬆,所以有d練習雖然他做到,但係姿勢就吾靚...
而口仔,他經常也用身體語言+動作去表達...雖然他學懂不少單字,但他很少運用出來,而且媽媽也覺得他好像吾夠氣說出來...
心想著?為甚麼不斷地為希希做了口肌...仍然都不說話???
後來得治療師告知???
原來口肌是幫助收緊咀部肌肉+曰後咬字更清楚...所以媽媽才放心呢?
其實媽媽我曾經都試過唔開心???因為有時我會去比較???
為甚麼希希還未做到???
我亦知道這是吾應該的...但人總是這樣???
哈哈...何必呢???
每個小朋友既進度都吾同...
可能媽媽我對希希要求高,很想他快些做到啊???
不過怎樣也好...
我都覺得希希已經好叻...哈哈

**老師說下學期開始會教希希畫線+認數目字+部份字...yeah**
 

沒有留言:

張貼留言