2011年10月21日 星期五

親子創作...海報設計

學校攪了個「關愛校園」...海報設計
媽媽想了數天?就決定和希希一齊玩下喇...
由於題目既設計是要親子的,所以媽媽就諗到?
用希希對手做題材和標題...
又以希希能力下做到的...
所以我就起左個版先...
剩下的?就由希希填上...


入相框...貼貼紙...夾夾仔...都是由希希做...不過最終媽媽係變了魔術(排返整齊)哈哈



到最後一part...又是最擔心既一part...

打手印?

媽媽提醒希希一定要靚,吾准搗亂,要專心...

看他一副認真既樣子?

我們順利地完成了...
好滿意既作品...我有份做架...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~在此要報告一下...
2011年10月21日晚上8點幾...
我既希希完成功課後...
在爸爸背後?
他說出人生第一句「句子」

「名詞」+「動詞」+「物件」

一連串說出5個字

「爹爹開電視」

我和爸爸聽得十分清楚...
這一刻媽媽我非常之感動...

沒有留言:

張貼留言