2013年1月29日 星期二

吾G醜?

話説希希好中意扮怕醜?
但其實他成日都吾知醜?
點解媽媽我要話他呢?

個案1...媽媽,哥哥,希希上街時,他話比途人知?(我哥哥)
個案2...媽媽,爸爸,希希上街時,他話比途人知?(我爹爹)
個案3...媽媽,爸爸,哥哥,希希上街時,他話比途人知?(我爹爹,哥哥)

我地就嚟頂希希吾順???哈哈

奇怪的事?
媽媽終於明白...
點解希希吾話比途人知...(我ma me)

因為希希成日同媽媽上街?
他以為係人都知我係他媽媽...
爸爸和哥哥就少和希希上街...
所以希希勁得戚地話比人知...

好彩有時都有途人應下希希...哈哈


近排這位小可愛...叫我比錢他???
我問買乜野?
他話買麵包...
上星期他拿了20元,自己穿拖鞋開門???
我問你去邊?
他話買腸粉...

他...勁勁勁可愛!

沒有留言:

張貼留言