2009年8月8日 星期六

入院第三天

今天都與昨天差不多...
血少板依然低...
要輸血,又要輸血少板...
毎隔幾小時打抗生素,食藥打散d壞細胞...
還要打去水針...

今天你d牙肉又出血,媽媽嚇到死,好怕好怕...
因為好驚止吾到血...


其實醫生已經開始用藥...
今天見你好辛苦,冇乜力,好扭計...
媽媽真係強忍眼淚看著你,拍拍你,氹氹你,
甚麼都做不到,心痛到死...

到正式化療的當天,
我會撐得過嗎?
你將會逐步甩哂所有頭髮,
冇胃口,消瘦,會嘔,會柯,個口會損爛,滿口生非滋等副作用出現...
到時 ????
我真的不敢想....
現在媽媽只有努力活下去...

希希你要堅強d...
今天我很努力去食野,在你面前好努力忍住喊,
因為我真的好愛你,我不能有事...

 

沒有留言:

張貼留言