2009年8月8日 星期六

勇敢活下去

昨天你入院了...
初步檢查血少板低+貧血...
媽媽心裡已打定輸數...
今早你抽骨髓....
我已經心痛已死...
我看見你已控制不到自己既眼淚...
心如刀割....真係接受吾到....
報告一出,更加更加難受...
我能再一次站起來嗎 ?

原本下星期五你就開始上學去....
但現在....
我好驚,我該怎麼辦...
媽媽一想起已經停不了嗰種痛....
食不到...睡不到...
淚水也停不了...
我真係好想死...
兩年前~
媽媽已經好努力去接受一切...
好努力同你做訓練,而且我仲好愛你....阿bu...
兩年後~
上天又再一次給我這個大考驗...
我能勇敢活下去嗎...

阿bu... 下星期你就開始做化療 ?
整個化療你能夠忍受到嗎 ?

爸爸媽媽哥哥唯一可以做...
就是勇敢活下去...不會放棄你...
而你亦都要堅強d,硬正d,勇敢d,
同病魔對抗...
love you mama

沒有留言:

張貼留言